DINÀMICA 11: Què bé conec els meus companys (Geraldine)
Classificació de la dinàmica
Dinàmica cognitiva (d'atenció).
Objectius de la dinàmica
Desenvolupar el coneixement de la resta de companys/es de la classe
Fomentar les interelacions entre companys/es
Destinataris (edat apropiada)
Nens/es a partir de 5 anys.
Mida del grup
Tot el grup hi pot jugar alhora.
Temporalització (durada)
Uns 10 o 15 minuts, depenent del ritme de la dinàmica.
Recursos (materials, econòmics, espacials, humans...)
Recursos Materials: Un accessori o peça de roba per participant.
Recursos Humans: Tots els membres del grup i el dinamitzador/a.
Recursos Espacials: La nostra aula, deixant espai al mig per la taula d'exposició.
Desenvolupament
S'organitzarà una desfilada de models, i els nens i nenes aniran fixant-se en la roba dels altres. En finalitzar la desfilada, cadascú dels alumnes deixa una peça de roba dalt de la taula. Després, un per un, aniran passant per la taula i agafant una peça que reconeguen, dient de qui pensen que és i, si és possible describint eixa persona.
Avaluació
Al finalitza la dinàmica preguntarem els nens i nenes com s'han sentit al ser descrits pels altres, si els hi ha agradat o si pel contrari els hi ha incomodat.
El dinamitzador/a també avaluarà el cumpliment dels objectius, per exemple si han estat capaços de reconéixer les peces de roba.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada