Jordi Caballero Arquer

Jordi Caballero Arquer
Cicle Formatiu d'Educació Infantil (2n A)
Curs 2010/11 - IES Francesc Ribalta - Castelló de la Plana


dijous, 17 de març del 2011

Què bé conec els meus companys

DINÀMICA 11: Què bé conec els meus companys (Geraldine)

Classificació de la dinàmica

Dinàmica cognitiva (d'atenció).


Objectius de la dinàmica

  • Desenvolupar el coneixement de la resta de companys/es de la classe

  • Fomentar les interelacions entre companys/es


Destinataris (edat apropiada)

Nens/es a partir de 5 anys.


Mida del grup

Tot el grup hi pot jugar alhora.


Temporalització (durada)

Uns 10 o 15 minuts, depenent del ritme de la dinàmica.


Recursos (materials, econòmics, espacials, humans...)

Recursos Materials: Un accessori o peça de roba per participant.

Recursos Humans: Tots els membres del grup i el dinamitzador/a.

Recursos Espacials: La nostra aula, deixant espai al mig per la taula d'exposició.


Desenvolupament

S'organitzarà una desfilada de models, i els nens i nenes aniran fixant-se en la roba dels altres. En finalitzar la desfilada, cadascú dels alumnes deixa una peça de roba dalt de la taula. Després, un per un, aniran passant per la taula i agafant una peça que reconeguen, dient de qui pensen que és i, si és possible describint eixa persona.



Avaluació

Al finalitza la dinàmica preguntarem els nens i nenes com s'han sentit al ser descrits pels altres, si els hi ha agradat o si pel contrari els hi ha incomodat.

El dinamitzador/a també avaluarà el cumpliment dels objectius, per exemple si han estat capaços de reconéixer les peces de roba.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada